رپورتاژ آگهی یا همون رپورتاژ خبری اول یعنی چه ؟ اصول نوشتن رپوتاژ چیست؟ و درنهایت خرید رپوتاژ چگونه است؟ از کجا رپورتاژ خبری بخریم؟ قیمت رپورتاژ آکهی چند است؟ همه این سوالاتی است که قبلا برای من به وجود اومده بود و تصمیم دارم توی این پست به همه این مطالب اشاره کنم
امروزه افراد راحتتر و دقیقتر از گذشته میتوانند تبلیغات خوب را از تبلیغات بد یا به عبارتی تبلیغات واقعی را از تبلیغات غیر واقعی تشخیص دهند، به همین دلیل است که شرکتهای تبلیغاتی به دنبال روشهایی هستند که بتوانند بیشترین و بهترین تاثیر را در میان جامعه داشته باشند. بنابراین خرید رپورتاژ آگهی میتواند تاثیرات بهتر و مطلوب تری را بر تبلیغات یک برند یا کسبوکار داشته باشد. از این رو رپورتاژ آگهی ها میتوانند بدون ایجاد فضای تبلیغاتی تحمیل شونده و منفی، تعامل مطلوبی را با مخاطبان خود داشته باشند و داستان برندها و کسب و کارها را برای مشتریان خود بازگو کنند. همچنین با ارتقای سطح ارتباطات مثبت و موثر بین یک کسب و کار با مخاطبان خود میزان وفاداری مشتریان نیز قطعا افزایش مییابد که در سفر مشتری شدن بازدیدکنندگان بسیار پراهمیت است.
رپورتاژ آگهی چیست ؟
قبل از خرید رپورتاژ آگهی لازم است بدانیم که رپورتاژ آگهی ابزاری است تا کاربرانی که با برند و یا خدمات شرکت شما در فضای وب ناآشنا هستند را با شما آشنا میکند و آنها را ترغیب مینمایند تا از محصولات و خدمات برند شما خرید کنند و به مشتری تبدیل شوند. در واقع آنها را از مشتری بالقوه به مشتری فعال تبدیل میکند. خرید رپورتاژ آگهی از بهترین روشهایی است که باعث میشود سطح اعتماد به برند و کسب و کارها بالا رود تا تبلیغات اثر بخشتر ظاهر شوند .
توصیه میشود که یک رپورتاژ آگهی موثر توسط مجموعههای حرفهای و متخصص اجرا شود تا نتیجه بخشتر و مفیدتر باشد. ازاین رو کاربران و بازدیدکنندگان سایتهای رسانهای با توجه به هویت و اعتبار سایت مرجعی که رپورتاژها در آنجا منتشر میشوند، هرگز احساس نمیکنند که در معرض یک پیام تبلیغاتی قرار گرفتهاند، بلکه احساس میکنند که توانستهاند یک محصول جدید را کشف کنند. حس بی طرفی و در نهایت علاقمند شدن به یک محصول یا خدمات نتیجه گزارشی است که از یک رپرتاژ آگهی حرفهای گرفته میشود که این مهم همان جادوی رپورتاژ آگهی است.
برای مطالعه درباره روش های انتشار رپورتاژ آگهی رایگان این مطلب مطالعه نمایید.
امروزه رپورتاژ آگهی نقش مهمی در عرصهی رسانههای دیجیتال ایفا میکند و یکی از بخشهای حیاتی دیجیتال مارکتینگ است. از دیگر مزیتهای یک رپورتاژ حرفهای انتقال پیام تبلیغاتی است که با تولید یک محتوای تخصصی آغاز میشود و تا تبدیل شدن مخاطب و بازدیدکننده به مشتری، تاثیرگذار است. یک محتوای تخصصی میتواند ابعادی خاص از برند را به گونهای مطرح کند که باعث جلب مشتریان و در نهایت فروش بیشتر شود.
چگونگی خرید رپورتاژ آگهی!
در ایران تعداد زیادی از شرکتهای تبلیغاتی هستند که علاوه بر حوزههای مختلف تبلیغات در زمینه انتشار رپورتاژ آگهی نیز فعالیت میکنند. تریبون، یکی از فعالان در این حوزه است که شما میتوانید با مراجعه به وبسایت تریبون از خدمات تخصصی و حرفهای این مجموعه برای رشد برند تجاری خود بهرمند شوید.
از آنجا که رپورتاژ آگهی و رپورتاژ خبری در دنیای امروز بویژه در ایران گزینهای بسیار مناسب برای بالا بردن اعتبار برند محصول یا خدمات شرکتی است بنابراین انتخاب دقیق و اثرگذار بسترهای انتشار(سایتهای پربازدید و معتبر ) از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. تریبون این امکان را برای برندها و شرکت فراهم کرده تا بتوانند علاوه بر تولید رپورتاژهای تخصصی آنها را در رسانههای معتبر و تاثیر گذار منتشر کند. شما میتوانید با مراجعه به وبسایت تریبون از پکیجهای جذاب و فوق العاده رپورتاژ آگهیها مطلع شوید و از مزایای آن بهرهمند گردید.
چگونگی قیمت گذاری پکیج رپورتاژ آگهی در تریبون
قیمت پکیجهای رپورتاژ در تریبون بر اساس تعرفههای رسمی اعلام شده از سوی رسانههای خرید رپورتاژ خبری و آگهی میباشد اما با خرید از سایت تریبون میتوانید از تخفیفهای مناسبتی تریبون هم بهرمند شوید و در صورت بالا بودن تعداد و دفعات سفارش رپورتاژ آگهی و رپورتاژ خبری از تخفیفهای بیشتری استفاده نمایید. خرید رپورتاژ آگهی از تریبون و بهرمندی از گزینههای جذابی که در این پلتفرم برای کاربران در نظر گرفته شده است، هزینه رپورتاژ آگهی را کاهش داده و در هزینههای شرکتی صرفه جویی خوبی صورت میگیرد.
پیشنهاد ویژه تریبون برای خرید رپورتاژ آگهی
در حال حاضر به مناسبت راه اندازی تریبون با خرید پکیجهای رپورتاژ آگهی از بالاترین سطح تخفیفها بهرمند شوید، کافی است به پنل تریبون مراجعه نموده و در جریان قیمتها و تعرفه رپورتاژ آگهی قرار بگیرید. دراین پنل برای رفاه حال مشتریان پکیجهایی معرفی شده که در کنار رسانههای خوب و معتبر در قالب یک مجموعه با قیمتهای عالی آماده ارائه خدمات ارزشمند در حوزه رپورتاژ آگهی و رپورتاژ خبری به شرکتها و برندهای تجاری میباشد .
چالشهای صنعت رپورتاژ
این صنعت نیز مانند دیگر صنایع فعال در جامعه دارای چالشها و مشکلاتی است که سر راه شرکتها قرار میگیرد. در ادامه به تعدادی از چالشهای متداول و شایع در این زمینه میپردازیم .
1) عدم رعایت استانداردهای گوگل
عدم رعایت استانداردهای گوگل و جریمه شدن توسط این کمپانی بزرگ از چالشهای شایع این صنعت است .
برای جلوگیری و پیشگیری از این فرایند چالشی کسب اطلاع از قوانین و چارچوبهای اساسی گوگل است سپس انتخاب یک پلتفرم انتشار رپورتاژ مناسب است که از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین انتخاب صحیح یک پلتفرم خرید رپورتاژ میتواند مانع از جریمههای گوگلی برای شرکتها و برندها باشد.
2) تولید محتوای تکراری
چالش بعدی استفاده و تولید محتوای تکراری در سایتهای مختلف است که باعث میشود تا اعتبار سایت شرکت و کسب و کارها بشدت پایین بیاید، بنابراین میتوان نتیجه گرفت که انتخاب محتوا و چگونگی تولید محتوای تخصصی و غیر تکراری نقش بسزایی در افزایش اعتبار رپورتاژها دارد. از این رو تولید محتوای حرفهای و تخصصی و قطعا غیر تکراری ضامن موفقیت تبلیغات سایتها میباشد.
به عبارت دیگر هدف از خرید رپورتاژ افزایش رتبه یک سایت در نتایج جستجوهای گوگل است که نباید به سادگی این هدف را دست خوش فریبکاریها و تبلیغات کاذب شرکتهای تبلیغاتی کرد، بنابراین اهمیت مراجعه به شرکتها و پلتفرمهای حرفهای و تخصصی از الزامات خرید رپورتاژ آگهی میباشد.
3) عدم شفافیت در بیان تعرفههای رپورتاژ
از دیگر چالش های این صنعت عدم شفافیت در بیان تعرفه رپورتاژ آگهی به مشتریان است. بدین ترتیب که اغلب شرکتهای تبلیغاتی فرآیند قیمت گذاری رپورتاژها را به درستی و صادقانه به اطلاع مخاطبان خود نمیرسانند و با قیمت شکنی و نادیده گرفتن حقوق رسانهها و زیر پا گذاشتن استانداردهای قیمتگذاری در صدد جلب مشتریان بیشتری میباشند.
در مقابل پنلهای ارائه دهنده رپورتاژ متعهد میشوند، تا تعرفههای رپورتاژ را طبق قیمتهای رسمی اعلام کنند که سایت تریبون نیز ازاین قاعده درست مستثنی نمیباشد. در پلتفرم و پنل تریبون قیمت گذاریها طبق روال عرف انجام میشود و در عوض با ایجاد پکیجهای فوق العاده و استثنایی و ارائهی خدمات حرفهای مطابق با استانداردهای این صنعت شرایطی ایجاد شده که مشتریان میتوانند با بهرمندی از تخفیفهای متنوع و بستههای تخفیفی جذابی که برای سفارشات بالا در نظر گرفته است به شایستگی بهرمند شوند و رضایت حداکثری مشتریان خود را بدست آورد.
در پایان باید به این نکته توجه شود که تمامی پلتفرمهای انتشار رپورتاژ آگهیها دراجرای کمپینهای تبلیغاتی خود دارای نقاط ضعف و قوتی هستند که میتوان با کسب آگاهی از نحوه فعالیت و شناخت رسانه هایی که با آنها در ارتباط هستند، قدم موثری در جهت جلوگیری از هدر رفت قیمت رپورتاژ آگهی برداشت.
ویژگیهای یک رپورتاژ خوب و اثربخش
محتوای خلاقانه و منحصر به فرد میتواند ارزش یک رپورتاژآگهی را بالا ببرد. برای تولید یک محتوای حرفهای باید به اندازه کافی وقت و انرژی صرف کرد تا محتوای تولید شده ارزشمند باشد. زیرا یک رپورتاژ تخصصی میتواند شخصیت و هویت برند شرکت و کسب و کار مورد نظر را قوت ببخشد و بسیار قوی جلوه کند از این رو اعتبار برند افزایش بیشتری مییابد. از این رو خلق یک داستان خلاقانه در تولید محتوا به نفع برند شرکت مورد نظر است که باید درنظر گرفته شود، بنابراین اهمیت تولید محتوا همین جا بیش از قبل مشخص میشود.
از آنجا که سهم بازار سنتی روز به روز کاهش مییابد و جای خود را به دنیای دیجیتال مارکتینگ میدهد بهتر است که در انتخاب پلتفرم خرید رپورتاژ آگهی دقت و حساسیت بیشتری را لحاظ نمایید. چرا که رقابت بالا در دنیای دیجیتال مارکتیگ سبب شده تا در راستای کاهش هزینههای تبلیغاتی و هزینه رپورتاژ آگهی وهمچنین افزایش سود و درآمد برخی از شرکتهای فعال در این حوزه تلاش میکنند تا با ارائهی پیشنهادهای جذاب و کم هزینه، جذابیت بیشتری را برای شرکتها ایجاد کنند تا گوی این مسابقه و رقابت مارکتینگی را از آن خود کنند، لذا بررسی دقیق و تحلیل پلتفرمهای خرید رپورتاژ خبری و آگهی میتواند کمک شایانی به جلوگیری از هدر رفت هزینه خرید رپورتاژ آگهی کند.
خرید رپورتاژ آگهی باعثت افزایش رتبه یک سایت در نتایج جستجوهای گوگل است که نباید به سادگی این هدف را دست خوش فریبکاریها و تبلیغات کاذب شرکتهای تبلیغاتی کرد، بنابراین در انتخاب پلتفرم خرید رپورتاژ آگهی دقت و حساسیت بیشتری را لحاظ نمایید، چار که اهمیت مراجعه به شرکتها و پلتفرمهای حرفهای و تخصصی از الزامات خرید رپورتاژ آگهی میباشد.