مرجع انتشار رپورتاژ‌ آگهی

همه چیز درباره انتشار رپورتاژ‌ خبری و رپورتاژ‌آگهی در سایت های پربازدید و معتبری ایرانی

مرجع انتشار رپورتاژ‌ آگهی

همه چیز درباره انتشار رپورتاژ‌ خبری و رپورتاژ‌آگهی در سایت های پربازدید و معتبری ایرانی

مرجع انتشار رپورتاژ‌ آگهی

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید، خصوصا سایت های خبری یکی از بهترین و البته گرون ترین روش های لینک سازی در سئو سایت می باشد. انتخاب پلتفورم انتشار رپورتاژ آگهی هم در کاهش هزینه های شما تاثیر گذار خواهد بود، هم در فرآیند سئو سایت به شما کمک میکند که خیلی از امور زمانبی کنید.
در پلتفورم رپورتاژ آگهی تریبون میتوانید گزارشی از اتوریتی سایت های پربازدید و خبری ایران در کنار هم داشته باشید، و بهترین های آنها را برای ارتقاء سئو سایت خودتون انتخاب کنید و به راحتی شروع به لینک سازی دائمی برای سایت خودتون نمایید.

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

چگونه رپورتاژ بنویسیم؟

 

  • مخاطب خود را کاملا بشناسید

در روند تولید محتوا به صورت کلی شما باید ابتدا شخصیت یا همان پرسونای مخاطب خود را تجزیه و تحلیل کنید. این مساله در مورد نوشتن رپرتاژ آگهی بیشتر نمود پیدا می‌کند. تولید محتوا اهداف مختلفی دارد. اما هدف از تولید رپرتاژ، جذب مشتری و بالا رفتن فروش و سودآوری است. به همین خاطر رپرتاژ از اهمیت بیشتری برخوردار است. برای اینکه شما بتوانید به بهترین نحو روی مخاطب خود تاثیر بگذارید، باید شخصیت او را کاملا درک کنید و بدانید که با چه چیزی تحت تاثیر قرار می‌گیرد. بنابراین لازم است پیش از آنکه ساخت رپرتاژ آگهی، رپورتاژ تبلیغاتی یا رپرتاژ خبری را آغاز کنید، حتما در مورد پرسونای مخاطب خود به خوبی تحقیق کنید. شناخت مخاطب اولین گام برای نوشتن یک رپرتاژ موفق است.

  • سعی کنید صادق باشید . فراموش نکنید که رپرتاژنویسی دروغ  نویسی نیست

بسیاری از افراد تصور می‌کنند هنر رپورتاژنویسی ساختن افسانه‌های قابل‌باوری در مورد محصول یا خدمات، برای متقاعد کردن مشتری است. این تصور کاملا اشتباه است. هر گونه تبلیغات دروغین یا بزرگنمایی شده باعث می‌شود محل انتشار شما اعتبار خود را از دست بدهد. شما خودتان را جای مخاطب قرار دهید. تصور کنید که یک بار به حرف یک بررسی تخصصی عمل می‌کنید و نتیجه عکس می‌گیرید. این کار را چند بار تکرار خواهید کرد تا متوجه دروغ بودن آن شوید؟ پس از مدتی کوتاه دیگر اعتماد خود را از دست می‌دهید و دیگر حتی به آن منبع انتشار مراجعه نمی‌کنید. با توجه به اینکه هر منبعی که رپرتاژ شما را منتشر می‌کند روی اعتماد مخاطبان خود حساس است؛ پس به واقعی بودن محتوای رپورتاژ نیز اهمیت خواهد داد. پس برای اینکه اعتماد مخاطب خود را از دست ندهید، به هیچ عنوان در نوشتن رپرتاژ نباید دروغ بگویید.

در واقع نیازی به دروغ نیست. در درجه اول باید از کیفیت محصول خود مطمئن شوید چون هر چقدر هم در تبلیغات موفق عمل کنید، نمی‌توانید مشتریان وفاداری برای کالا یا خدمات بی‌کیفیت داشته باشید. می‌توانید کمی در کیفیت کالا یا خدمات خود بزرگنمایی به خرج دهید و یا بیشتر در مورد مزایای آن صحبت کنید. به عنوان مثال در یک مقایسه بی‌طرفانه، شما می‌توانید معایب برند مورد نظر را کمتر نشان دهید و مزایای آن را بزرگ‌تر از چیزی که هست معرفی کنید. با این کار هم به صورت کلی مزایا و معایب محصول مورد نظر را بررسی کرده‌اید و هم مشتری را به سمتی که می‌خواهید سوق داده‌اید.

  • در کنار مخاطب قدم بردارید

برای اینکه رپرتاژ شما نتیجه بخش باشد، باید ابتدا در کنار مخاطب قرار بگیرید. بسیاری از افرادی که قصد تبلیغ یک محصول یا خدمات را دارند، خودشان را رو به روی مخاطب قرار می‌دهند. با این کار، مخاطب تصور می‌کند که شما قرار است یک محصول نامرغوب را با چرب‌زبانی به او بفروشید. اما زمانی که شانه به شانه و کنار او حرکت کنید و از مشکلات راه برای او بگویید، مشتری شما را به دید یک یاور می‌بینید. یاوری که قرار است در زندگی به او کمک شایان توجهی کند و خرید کردن یا نکردن را به خودش واگذار می‌کند. باید در تمام بخش‌های رپرتاژنویسی این مساله را در ذهن خود داشته باشید و به آن شاخ و برگ دهید.

  • نیاز مخاطب را هدف قرار دهید

پس از اینکه شخصیت مخاطب خود را تجزیه و تحلیل کردید، نوبت به شناخت نیاز‌های او می‌رسد. در این بخش شما باید ابتدا نیاز‌های مخاطب را به صورت کامل بیابید و در رپرتاژ خود، آنها را به صورت کاملا نامحسوس هدف قرار دهید. به عنوان مثال زمانی که ساخت رپرتاژ برای یک برند خودروسازی، می‌توانید ببینید که مخاطبین شما، از حضور در ترافیک‌های سنگین رنج می‌برند. پس در حین مقایسه سه برند مختلف خودروسازی، در مورد برند مد نظر چنین بگویید که این خودرو با رعایت اصول ارگونومی طراحی شده است. بنابراین در مسیرهای طولانی و پرترافیک کمتر دچار خستگی و آسیب به مفاصل و ستون مهره‌ها خواهید شد. با این کار، مخاطب بدون اینکه متوجه شود، جذب برندی که می‌خواهید می‌شود و در عین حال هیچ دروغی به او گفته نشد است. این یعنی شما باید نیاز مخاطب را بیابید و ببینید که کدام قابلیت محصول یا خدماتی که قصد نوشتن رپرتاژ برای آن را دارید، چنین نیازی را رفع می‌کند. پس همان نیاز را هدف قرار دهید و احساسات مخاطب را تحریک کنید.

رپورتاژ آگهی چه اثری بر سئو دارد؟

  • انتشار رپرتاژ آگهی در خبرگزاری‌های معتبر باعث می‌شود تا بک لینک‌ های بسیار معتبری به دست بیاورید.
  • زمانی که رپورتاژ تبلیغاتی شما در یک وب سایت معتبر با رتبه بالا منتشر شود، این اعتبار بر روی رتبه وبسایت شما نیز تاثیر خواهد گذاشت.
  • ماندگاری رپرتاژ شما روی یک وبسایت، باعث افزایش رتبه شما می‌شود.
  • با هایپر لینک چند کلمه‌ای فالو به دست خواهید آورد.

اثر رپورتاژ آگهی بر فروش

رپرتاژ آگهی به صورت مستقیم بر روی فروش محصول یا خدمات شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. این کاملا واضح است زمانی که شما در کنار مخاطب قرار بگیرید و از دهانی که دوست دارد، تبلیغ برند خود را کنید، قطعا روی فروش شما تاثیر خواهد گذاشت. در حقیقت حین رپرتاژ نویسی، شما کاری می‌کنید تا مخاطب شما از دهان فردی که به او اطمینان دارد، تبلیغ شما را بشنود. در نهایت زمانی که تحت تاثیر این رپرتاژ او خرید خود را انجام می‌دهد، حس بسیار خوبی خواهد داشت و احساس نمی‌کند که تحت تاثیر یک تبلیغ پر زرق و برق، خریدی نامناسب را انجام داده‌است. بلکه برعکس، او تصور می‌کند که با کمک یک دوست و همراه مطمئن، خرید خوبی انجام داده و به هوش و زکاوت خود نیز می‌بالد. پس رپرتاژ آگهی باید حرفه‌ای، حساب شده و با کیفیت باشد تا تاثیر بسزایی بر روی فروش محصول یا خدمات شما بگذارد.

هزینه رپورتاژ چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت رپرتاژ آگهی به عوامل مختلفی بستگی دارد. در حال حاضر افراد مختلفی اقدام به تولید رپرتاژ آگهی می‌کنند. برخی از این افراد همراه یک تیم کاملا حرفه‌ای کار می‌کنند. ابتدا تجزیه و تحلیل مخاطب خود را انجام می‌دهند. سپس با شناخت نیاز‌های مخاطب و همچنین شناخت رقبای اصلی محصول یا خدمات برند شما محتوای مناسبی برای رپورتاژ تهیه می‌کنند. یک تیم حرفه‌ای و خبره باعث می‌شود مطمئن باشید تا همه چیز به صورت کاملا علمی و تخصصی انجام می‌شود. معمولا هزینه این نوع رپرتاژ آگهی زیاد خواهد بود. اما باید بدانید که تولید رپورتاژ تبلیغاتی حرفه‌ای و موثر، یک هزینه نیست، بلکه یک سرمایه‌گذاری است و در مدت کوتاهی سرمایه شما را چند برابر خواهد کرد.

در مرحله دوم، محل انتشار رپرتاژ بر روی هزینه آن تاثیر می‌گذارد. به عنوان مثال اگر شما بخواهید این رپرتاژ را بر روی شبکه‌های تلویزیون بین المللی قرار دهید، قطعا هزینه زیادی را باید برای آن بپردازید. در عین حال برخی از وبسایت‌ها هستند، با دریافت هزینه‌ای بسیار اندک یا به صورت رایگان، رپرتاژ آگهی شما را روی وبسایت خودشان قرار می‌دهند. این شما هستید که با توجه بررسی‌هایی که انجام دادید تصمیم می‌گیرید چقدر و در کجا برای رپورتاژ خود هزینه کنید.

برای انتشار رپورتاژ آگهی، میتوانید از تریبون استفاده کرده تا در کوتاه ترین زمان به بیش از ۳۰۰ رسانه فارسی زبان دردسری داشته باشید.

  • علی عبای

رپرتاژ آگهی

نظرات (۱)

کسب و کارها معمولا به دنبال معرفی و فروش محصولات خود در کمترین زمان هستند. به این دلیل تبلیغات با انتشار آگهی رپورتاژ از بهرین روش های معرفی برند می باشد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی