مرجع انتشار رپورتاژ‌ آگهی

همه چیز درباره انتشار رپورتاژ‌ خبری و رپورتاژ‌آگهی در سایت های پربازدید و معتبری ایرانی

مرجع انتشار رپورتاژ‌ آگهی

همه چیز درباره انتشار رپورتاژ‌ خبری و رپورتاژ‌آگهی در سایت های پربازدید و معتبری ایرانی

مرجع انتشار رپورتاژ‌ آگهی

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید، خصوصا سایت های خبری یکی از بهترین و البته گرون ترین روش های لینک سازی در سئو سایت می باشد. انتخاب پلتفورم انتشار رپورتاژ آگهی هم در کاهش هزینه های شما تاثیر گذار خواهد بود، هم در فرآیند سئو سایت به شما کمک میکند که خیلی از امور زمانبی کنید.
در پلتفورم رپورتاژ آگهی تریبون میتوانید گزارشی از اتوریتی سایت های پربازدید و خبری ایران در کنار هم داشته باشید، و بهترین های آنها را برای ارتقاء سئو سایت خودتون انتخاب کنید و به راحتی شروع به لینک سازی دائمی برای سایت خودتون نمایید.

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

مردم از دیدن رپورتاژ آگهی‌ در رسانه‌ها لذت می‌برند. خریدارانِ بالقوه تبلیغات را به چشمِ «اخبار قابل استفاده» نگاه می‌کنند که اطلاعات لازم را برای تصمیم گیری آگاهانه در خصوص خرید هر آنچه به آن نیاز دارند، برای‌شان مهیا می‌کند. یک رپرتاژ آگهی که به‌خوبی نگاشته شده باشد، این اطلاعات را در قالبی جالب‌توجه و گیراتر از تبلیغات معمولی ارائه می‌دهد. رپرتاژ آگهی‌ها به نظر خوانندگان سرگرم‌کننده و مفید و برای آگهی‌دهنده‌ها ابزاری قدرتمند به حساب می‌آیند. آگهی‌دهنده‌ها با استفاده از رپورتاژ آگهی «چهره»‌ای به کسب‌و‌کارشان می‌بخشند، آن را واجد صفات انسانی می‌کنند و خود را نسبت به رقبایشان متمایز می‌کنند. انسان موجودی اجتماعی است؛ ترجیح ما این است که به جای سروکار داشتن با یک شرکت با انسان‌های دیگر تعامل کنیم. رپرتاژ آگهی این فرصت را به هر کسب‌وکار می‌دهد تا با معرفی نیروی انسانی و روایت داستان کسب‌وکار خود امکان چنین تعاملی را فراهم کند.

رپرتاژ آگهی چیست - نمونه چاپی رپورتاژ آگهی

ساختارِ روایی رپرتاژ آگهی همچنین، پیام صاحبان صنایع و کسب‌وکارها را برای‌ مردم به‌یادماندنی‌تر می‌کند. وقتی مردم خود را به‌عنوان بخشی از داستان روایت‌شده می‌بینند، اطلاعات را کامل‌تر و به مدت طولانی‌تری به‌یاد می‌آورند. داستان‌ها اطلاعات را به جالب‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین شیوه‌ی ممکن نقل می‌کنند. داستان‌ها نه‌تنها به مردم کمک می‌کنند کسب‌وکارها را بهتر به‌خاطر بسپارند بلکه آنها را برای اقدام به خرید ترغیب می‌کنند.

هنگامی که اطلاعات یا ایده‌ای در قالب داستان ارائه شود، افراد را سریع‌تر و با تأثیر بیشتری متقاعد می‌کند. استفاده از رپرتاژ آگهی برای بیان متقاعد‌کننده‌تر و به‌یاد‌ماندنی‌تر پیام کسب‌و‌کارها، به صاحبان آن اجازه می‌دهد تا در بین رقبا قد علم کنند. مردم محتوای انتشار یافته‌ به شکل چاپی را قابل‌اعتماد‌تر از محتوای سایر رسانه‌ها‌ می‌یابند. آگهی‌دهندگان می‌توانند از این اعتماد برای ارتقای نظر مردم درباره‌ی کسب‌و‌کارشان استفاده کنند.

مردم رپورتاژ آگهی چاپ شده در روزنامه را به چشم محتوایی قابل اعتماد نگاه می‌کنند. این نکته مخصوصا برای کسب‌وکارهای خدماتی یا تازه تأسیس‌تری مهم است که، برای جذب مشتریانِ محتاط، نیاز دارند وجهه‌ی خوبی از خود بسازند. رپورتاژ آگهی ابزار قدرتمندی برای آن دسته از مشاغلی است که خدمات تکنیکی ارائه می‌دهند یا نیاز دارند ایده‌های پیچیده‌ای را برای مخاطبان‌شان بیان کنند. برای مثال، در آن روزنامه‌ای که درباره‌اش صحبت کردم، هر هفته بخشی با عنوان “سؤال از کارشناسان” منتشر می‌شود که در آن پزشکان، دندان‌پزشکان، مشاوران اقتصادی و دیگر متخصصین می‌توانند با پاسخ دادن به سؤالات مردم جنبه‌ی خاصی از کارشان را برای آنها شرح بدهند.

آن دسته از صاحبان مشاغل که کالا یا خدماتی عرضه می‌کنند که نسبت به کالا یا خدمات مشابه قیمت بالاتری دارد، می‌توانند از رپرتاژ آگهی برای نشان دادن ارزش کالا و خدمات‌شان استفاده کنند.

برای مثال رستورانی که از گوشت محلی در پخت غذا استفاده می‌کند، می‌تواند با شیوه‌ای جذاب و متقاعدکننده در قالب یک داستان، مزایای استفاده از این نوع گوشت برای سلامتی و همچنین کیفیت غذاهای پخته‌شده با آن را شرح بدهد. رپورتاژ آگهی نه‌تنها بازگوکننده‌ی خدمت یا کالای قابل عرضه‌ی یک کسب‌وکار است بلکه ضرورت دقت مصرف‌کنندگان به نکات مهم را نیز شرح می‌دهد.

رپورتاژ خبری همچنین برای صاحبان نشریات مزایای چشمگیری به‌همراه دارد. بدیهی‌ترین مزیت آن هزینه‌ی تبلیغاتی است که به نشریه پرداخت می‌شود که می‌توان از آن برای توسعه‌ی محتوا و افزایش درآمد استفاده کرد. می‌شود رپورتاژ آگهی را به‌صورت تبلیغی تکی یا به عنوان بخشی از برنامه‌ی تبلیغات سنتی به کسب‌وکارها ارائه داد. من در کسب‌وکارم از رپورتاژ آگهی برای ترغیب مشتریانم استفاده می‌کنم تا فضای بیشتری برای آگهی‌شان خریداری کنند. برای مثال آگهی‌دهنده‌ای که نیمی از یک صفحه را برای آگهی خود خریداری کند، یک مقاله‌ی یک‌چهارمِ صفحه‌ای از ما هدیه می‌گیرد یا اگر یک تمام‌صفحه را برای آگهی خود خریداری کند، یک مقاله‌ی نیم‌صفحه‌ای و یک عکس هدیه می‌گیرد. ما هزینه‌ی فضای رپورتاژ آگهی را در هزینه‌ی آگهی‌ لحاظ می‌کنیم.

مضاف بر افزایش درآمد، رپورتاژ آگهی شمار خوانندگان را هم افزایش می‌دهد. همان‌طور که اشاره شد، خوانندگان از رپورتاژ آگهی لذت می‌برند، پس گنجاندن رپرتاژ آگهی در نشریه‌، ارزش آن را برای مخاطبین افزایش می‌دهد. یک رپورتاژ آگهی با طراحی مناسب، که از عکس یا اثر هنری استفاده کرده باشد، به جاذبه‌ی بصری نشریه اضافه می‌کند و یکنواختی صفحات تبلیغی آن را می‌زداید. علاوه بر این فهمیده‌ام که رپرتاژآگهی‌ها حس وفاداری را در مشتریانی که در نشریه‌ی شما آگهی داده‌اند، برمی‌انگیزند. آنها از دیدن مقالات چاپ‌شده در مورد کسب‌و‌کارشان خوشحال می‌شوند.

دادن شانس خرید رپورتاژ آگهی به آنها روابط شما را با مشتریان‌تان محکم می‌کند. ما در مورد رپورتاژ آگهی بازخورد بسیار مثبتی از مشتریان‌مان دریافت می‌کنیم. به‌ این دلیل که رپرتاژ آگهی‌ها خوانندگان را به خود جلب می‌کنند، به کرات اتفاق می‌افتد که هنگام خرید به آنها اشاره می‌کنند: «در مورد کسب‌وکارتان در روزنامه خوانده‌ام»؛ و این ارزش نشر شما را ثابت می‌کند.

پایان خوش رپورتاژ آگهی

انتشار رپورتاژ آگهی در نشریه مستلزم زحمت فراوانی است. کسی باید از طریق صحبت با مشتری اطلاعات واقعی راجع‌ به محصول یا خدمات را جمع‌آوری کند و آنگاه داستان آن کسب‌وکار را بنویسد. درست است که زحمت زیادی می‌طلبد، اما ارزش این همه تلاش را دارد. همان‌طور که پیش از این اشاره شد، مزایای فراوان رپورتاژ آگهی متوجه‌ی همگان است: خوانندگان، آگهی‌دهندگان و نشریه‌ی شما.

در حال حاضر، تقریبا تمام رسانه‌ها به‌نوعی از «محتوای جاسازی‌شده» (embedded content) استفاده می‌کنند؛ به این شکل که محصول یا برند آگهی‌دهنده در برنامه‌سازی آن رسانه یکپارچه می‌شود. دلیل این کار بسیار ساده است- جواب می‌دهد! هیچ رسانه‌ای در امر انتقال داستان یا اطلاعات بهتر از رسانه‌های چاپی عمل نمی‌کند. استفاده از رپرتاژ آگهی، اهرمی فوق‌العاده برای افزایش توان ما در کمک به مشتریان و کسب درآمد است. به مشتریان‌ کمک کنید که داستان‌شان را از طریق نشریه‌ی شما به گوش مخاطبان‌شان برسانند، و مطمئن باشید که هر دو پایان بسیار خوشی را تجربه خواهید کرد.

منبع


  • علی عبای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی