
روابط عمومی دیجیتال (Digital PR) یک تاکتیک حرفهای مورد استفاده توسط برندها برای افزایش حضور آنلاین آنها از طریق ایجاد روابط با نویسندگان محتوای کلیدی و روزنامه نگاران آنلاین است تا موفقیت مطبوعاتی، یا نقلقول با کیفیت بالا را به دست آورند. روابط عمومی دیجیتال ، زمانی که به درستی انجام شود، دسترسی و دیده شدن یک برند را افزایش داده و به نوبه خود تاثیرات مثبتی نیز بر روند عملکرد سئو (SEO) و افزایش ترافیک ارجاعی به وبسایت خواهد داشت.
به طور کلی روابط عمومی دیجیتال اعتماد و اعتبار، نرخهای تبدیل و ارزش وجودی یک کسبوکار را افزایش میدهد. به دلیل اهمیت این موضوع برای آشنایی هر چه بیشتر با این مفهوم در این مطلب ما را همراهی کنید.
- معرفی بازاریابی دیجیتال
- اهمیت روابط عمومی دیجیتال
- روابط عمومی دیجیتال و سنتی
- مزیتهای روابط عمومی آنلاین
- معایب روابط عمومی آنلاین